Strategia komunikacji


Jak ważna jest strategia komunikacji?

Strategia komunikacji określa w jakim kierunku powinniśmy podążać.
Dobór odpowiednich narzędzi i kanałów, pozwala osiągnąć wcześniej określone cele obsługiwanej marki.

Dla kogo?

Niemal dla każdego, lecz z odpowiednim podejściem do wybranej grupy docelowej.
To dzięki społeczności i budowaniu w jej obrębie spójnego wizerunku, budujemy mocne fundamenty naszej marki

Zalety

  • dotarcie do szerokiej grupy docelowej o różnych profilach zainteresowania
  • różnorodność wykorzystania narzędzi typu aplikacje, gry, listy zainteresowań
  • możliwość analizowania statystyk ruchu

Gdzie możemy budować naszą społeczność?
Korzystajmy z najbardziej popularnych kanałów jak:

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • Google+
  • LinkedIn
  • GoldenLine

Przygotowana przez nas strategia obejmuje m.in:

  • Analiza trendów w mediach społecznościowych
  • Koncepcję komunikacji
  • Określenie wytycznych
  • Opracowanie i wdrożenie strategii mediów społecznościowych

Sprawdź nas!
Dołącz do grona zadowolonych klientów

Skontaktuj się z nami.
Wyślij formularz.

>